Phokara - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Andrea Christofi - WaarBenJij.nu Phokara - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Andrea Christofi - WaarBenJij.nu

Phokara

Door: Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea

10 Oktober 2012 | Nepal, Kathmandu

Terug in Phokara. Vanmorgen meteen om 4 uur opgestaan om de fantastische zonsopgang over de himalaya te zien vanuit Sarangot. Al een paar keer gezien vanuit verschillende uitzichtpunten, maar het blijft spectaculair. Daarna naar Damside gelopen, het weeshuis bezocht, een afspraak gemaakt met Visma van namaste Childrens House voor vanavond, mijn gastgezin van vorige keer bezocht en verder lekker in de tuin van het hotel gezeten. Morgen gaan we naar Begnas Tal in de bergen om mijn andere gastgezin van vorige keer te ontmoeten. Zaterdag weer terug in Phokara om zondag meteen weer op trek te gaan.

• 11 Oktober 2012 - 12:04

BJW:

Dag Andrea,

Hoe tegenstrijdig kan de wereld zijn! Zo ver weg en zo anders en tegelijk via het internet zo makkelijk te volgen. Fijn om te lezen dat je veilig bent aangekomen. Als ik je foto's bekijk kan ik me goed voorstellen dat je van al die ontmoetingen en ervaringen weer nieuwe energie krijgt. Het lijkt me heel bijzonder. Alle goeds voor de komende weken toegewenst en succes met alles wat je van plan bent zelf, maar ook voor anderen, te doen.
    Met hartelijke groet,
    BJW

• 12 Oktober 2012 - 17:11

Fred Prang:

Hoi Andrea,

Blij te lezen dat je al weer zoveel hebt gedaan en dat je geniet in Nepal. Het is vrijdag 12/10 en
    een sombere regendag hier. Hou we maar wat met de computer bezig en heb met KeesJan geskypt.
    Thom vroeg hij met jou in contact kan komen ivm met jouw handtekening voor de notaris. Heb
    hem je mobielnr en blog doorgegeven. Heel veel fijne dagen nog en een dikke knuffell
    Papa

• 14 Oktober 2012 - 21:51

Erika:

Hallo Andrea,

Dat ziet er goed uit. Fijn dat de reis goed is verlopen. Wachten vol spanning op je volgende verslag.
    Heel veel succes met alles daar!!
    Groetjes,
    Erika

• 16 Oktober 2012 - 17:11

José:

Wow...wat een prachtige foto's Impressive.Geniet en ervaar de plechtige stilte van de Himalaya..