Pachbaiya - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Andrea Christofi - WaarBenJij.nu Pachbaiya - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Andrea Christofi - WaarBenJij.nu

Pachbaiya

Door: Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea

13 Oktober 2012 | Nepal, Pokhara

Allen wat foto's. Had een heel verhaal geschreven maar zojuist viel de electriciteit uit. Weg verhaal, grr. Het verhaal erbij volgt donderdag als we terugkomen van de Royal trek.

• 14 Oktober 2012 - 09:36

Ada Van Der Vlugt:

Hoi Andrea, zo te zien alles goed met je. Waanzinnig mooie foto's! Kunnen je zo mooi volgen. Hier ook alles goed. Dikke kus van ons, ada

• 14 Oktober 2012 - 21:54

Erika:

Dat is baaaaaaaalen!!! Ik weet het nog van Kirsten. We wachten gewoon af.
    Groetjes, Erika

• 15 Oktober 2012 - 22:06

Reinhilde:

Hoi Andrea,
    Zo te zien hebben jullie het reuze naar je zin en is Wilma ook al helemaal ingeburgerd.
    Veel plezier op de trek en ik ga je verslagen en foto's weer volgen. Ook de groetjes aan Wilma.
    Groetjes
    Reinhilde

• 16 Oktober 2012 - 17:09

José:

Ha Andrea,

Even een berichtje uit herfstachtig NL. De bladeren vliegen je om je oren, dus als jij weer thuis bent tref je kale takken aan. Geniet dus maar optimaal van de prachtige natuur daar en alle lieve grote en kleine mensen om je heen. Volgens mij heb je het reuze naar je zin en ben je al helemaal op je plekje!
    Hier gaat alles goed, business as usual, daar zal ik je niet mee vervelen!
    Ben je je koffer met kinderkleding etc..nog goed kwijtgeraakt? Ben echt benieuwd naar je ervaringen, dus mail maar snel je volgende blog. We houden het hier scherp in de gaten.
    Heb het goed, take care en tot de volgende mail. X José

• 17 Oktober 2012 - 14:27

Adje Interim:

Dag Andrea,
    Je hebt mijn 'bucket list' weer een extra item gegeven: Nepal. Leuk om alles zo te volgen. Zo te zien en te lezen geniet je volop tussen alle "plichtplegingen" door. Doe nog een paar mooie zonsondergangen en houd het tempo laag!
    Voor hier betreft geen zorgen, want José houdt de boel in de gaten :-).
    Groetjes, Adje

• 18 Oktober 2012 - 14:46

Mark:

Hey Andrea, je link kunnen vinden via Google... gelukkig, kan ik toch je verslag lezen en de mooie foto's bekijken.... leuk voor vanavond :-)